Sobre idioma

Aquest blog és bilingüe, totes les entrades estan publicades en català i castellà.

Este blog es bilingüe, todas las entradas están publicadas en catalán y castellano.

28 de set. 2010

Juguem! Al aire lliure!

Com l'any passat, dies abans de les esperades Juguem! sortim al carrer per donar-nos a conèixer i per passar una tarda divertida i diferent.

Les Juguem! A l'aire lliure busquen arribar al públic de peu, de totes les edats, que desconeix les Juguem! i el món dels jocs en general, a través d'invitar-los a unir-se a nosaltres i provar els jocs de taula que tenim per oferir i informar-los de les nostres jornades i del què fem allà.
No obstant no abandonem als nostres fidels seguidors i tothom està convidat a unir-se a la festa i jugar fins a que el cos no aguanti.

T'ho perdràs?!

Les Juguem! A l'aire lliure es realitzen el dissabte 2 d'octubre a la Plaça de la Vila, de Vilafranca del Penedès, de 17h a 21h





Juguem! Al aire libre!

Como el año pasado, días antes de las esperadas Juguem! salimos a la calle para darnos a conocer y pasar una tarde divertida y diferente.

Las Juguem! Al aire libre pretenden llegar al publico de a pie, de todas las edades, que desconoce las Juguem! y el mundo de los juegos en general, a través de invitarlos a unirse a nosotros y probar juegos de mesa que tenemos para ofrecerles y informarlos de nuestras jornadas y las actividades que allí se realizan. No obstante no abandonamos a nuestros fieles seguidores y todo el mundo está invitado a unirse a la fiesta y jugar hasta que el cuerpo no pueda más.

¡¿Te lo perderás?!

Las Juguem! Al aire libre se realizarán el sábado 2 de octubre a la plaza de la Vila, de Vilafranca del Penedès, de 17h a 21h.