Sobre idioma

Aquest blog és bilingüe, totes les entrades estan publicades en català i castellà.

Este blog es bilingüe, todas las entradas están publicadas en catalán y castellano.

Que són les Juguem!

Les Juguem! són unes jornades lúdiques on es tracten el màxim de possibilitats de jugar. Des de jocs de taula, passant per jocs de rol, cartes, jocs de miniatures, jocs esportius, videojocs i molts més.

Totes les opcions de jocs hi tenen cabuda i cada any ampliem l'oferta perquè acabi convertint-se en unes jornades de referència al món dels jocs.

Però que ningú es confongui, jugar no és només cosa de nens, a les Juguem! trobaràs jocs per a totes les edats i nivells d'experiència, no t'ho pensis més i apuntat!!


Que son las Juguem!

Las Juguem! son unas jornadas de ocio donde se tratan el máximo de posibilidades de jugar. Desde juegos de mesa, pasando por juegos de rol, cartas, juegos de miniaturas, juegos deportivos, video-juegos y muchos más.

Todas las opciones de juegos caben y cada año ampliamos la oferta para que terminen convirtiéndose en unas jornadas de referencia en el mundo de los juegos.

Pero que nadie se confunda, jugar no es solo cosa de niños, en las Juguem! encontraras juegos para todas las edades y niveles de experiencia, no te lo pienses más y apúntate!!