Sobre idioma

Aquest blog és bilingüe, totes les entrades estan publicades en català i castellà.

Este blog es bilingüe, todas las entradas están publicadas en catalán y castellano.

15 d’oct. 2010

Rol en viu

Us deixem la informació per al rol en viu, malauradament la informació nomes està en castellà, si ens dona temps ho traduirem al català durant el dia d'avui.

Salutacions.



Rol en vivo

La última excentricidad en turismo: La criogenia.

Tras varios años de investigaciones y experimentos, una reconocida empresa ha conseguido por fin crear la maquinaria necesaria para lograr una criogenización de larga duración y han ofrecido la posibilidad de probarlo, a una cantidad desorbitada, por lo que sólo será accesible a unos cuantos elegidos.

Esto ha generado un debate social y ético. Todo el mundo se posiciona a favor o en contra. La Iglesia lo compara con la eutanasia alegando que es antinatural y los científicos aseguran que es un avance que puede favorecer a la humanidad mediante prevención y cura de enfermedades.

Los jugadores encarnarán al primer grupo de elegidos del país. ¿Qué les deparará el futuro? ¿Cómo se desarrollará la historia de la Humanidad mientras ellos se encuentran ajenos a todo?

Averígualo este sábado a las 18:00 h en las Juguem’10


Listado de Personajes:

1.- Alcalde.
2.- Mujer del Alcalde.
3.- Hija del Alcalde.
4.- Cura.
5.- Chófer.
6.- Celador.
7.- Ex modelo.
8-. Directivo empresa farmacéutica.
9.- Empollón.
10.- Sicario.
11.- Policía.
12.- Científico.
13.- Ayudante de laboratorio.
14.- "Pagés".
15.- Friki de Películas SciFi.
16.- Periodista.
17.- Investigador Privado.
18.- Millonari@.
19.- Vidente.
20.- Sectario.
21.- Extra.

Para cualquier consulta o reservar plaza:
Ruben Pena Díaz, vía Facebook o mandar mail a ReV.JPG@gmail.com

14 d’oct. 2010

Clay-O-Rama

Quants anys fa que no t'embrutes les mans creant figures amb plastilina? I si et digues que a part de crear una figura també et pots dedicar a destrossar de mil i una maneres diferents les creacions dels teus rival?

Mola oi? Doncs benvingut al fabulós, absurd i divertit món del Clay-O-Rama. En aquest joc hauràs de crear un “monstre” fet completament de plastilina i donar-li una serie de punts en atributs de combat, però no li agafis afecte, ja que posteriorment s'enfrontarà contra altres figures, fins que només en quedi una.

El diumenge a la tarda podràs crear la teva figura i veure com funciona aquest joc, i recorda, que sigui de plastilina no vol dir que només hi puguin jugar nens.

Atreveix-te, crea, lluita, destrossa, i sigues l'ultim en peu!




Clay-O-Rama

¿Cuantos años hace que no te ensucias las manos creando figuras con plastilina? ¿Y si te dijera que a parte de crear una figura también te puedes dedicar a machacar de mil y un modos distintos las creaciones de tus rivales?

¿Mola verdad? Pues bienvenido al fabuloso, absurdo y divertido mundo del Clay-O-Rama. En este juego tendrás que crear un “monstruo” hecho completamente de plastilina y darle una serie de puntos en atributos de combate, pero no le cojas cariño, ya que posteriormente se enfrentará contra otras figuras, hasta que solo quede una.

El domingo por la tarde podrás crear tu figura y ver como funciona este juego, y recuerda, que sea de plastilina no quiere decir que solo puedan jugar niños.

¡Atrevete, crea, lucha, destroza, y se el último en pie!

13 d’oct. 2010

Torneig de Castellers

Aquest any, a Vilafranca, tindrà lloc una nova diada castellera.

I és que dissabte 16 al matí, a les Juguem!, hi haurà un torneig del joc Castellers.

Els participants faran gala de la força, l'equilibri, el valor i el seny aixecant els castells, torres i pilars que puguin, i els competidors els deixin. Tot això asseguts al voltant d'una taula i passant una bona estona.

Sentiu-vos un cap de colla per un dia i feu que les vostres construccions siguin les més imponents.

Per anar preparant-vos, feu un cop d'ull a les regles del joc.

Bona diada castellera!




Torneo de "Castellers"

Este año, en Vilafranca, tendrá lugar una nueva diada castellera.

Y es que el sábado 16 por la mañana, en las Juguem!, habrá un torneo del juego "Castellers".

Los participantes harán gala de su fuerza, equilibrio, valor y cordura levantando los castillos, torres y pilares que puedan, y que sus competidores les dejen. Todo esto sentados alrededor de una mesa y pasando un buen rato.

Sentíos un "cap de colla" por un día y haced que vuestras construcciones sean las más imponentes.

Para ir preparandoos, podéis echar un vistazo a las
reglas de juego.

¡Buena "diada castellera"!




Torneig de Catan

15 anys han passat des de que Klaus Teuber va publicar "Catan", durant aquest anys s'han venut milions de copies i han sortir moltes expansions i versions d'ambientació diferents.

Aquest any Devir ha llençat una edició totalment en català en motiu dels desè aniversari de Devir al nostre país, i per celebrar-ho, durant les Juguem! es fera demostracions del joc i un torneig el diumenge pel matí per cortesia de Devir.

Tant si fa 15 anys que jugues a Catan com si mai n'has sentit a parlar, no perdis la oportunitat de veure aquesta nova edició i participar a les activitats relacionades amb ell.




Torneo de Catan

15 años han pasado desde que Klaus Teuber publicó "Catan", durante estos años se han vendido millones de copias y han salido muchas expansiones y versiones diferentes.

Este año Devir ha lanzado una edición totalmente en catalán en motivo del décimo aniversario de Devir en nuestro país, y para celebrarlo, durante las Juguem! se realizarán demostraciones del juego y un torneo el domingo por la mañana por cortesía de Devir.

Tanto si hace 15 años que juegas a Catan como si nunca has oído a hablar de el, no pierdas la oportunidad de ver esta nueva edición y participar en las actividades relacionadas con él.


12 d’oct. 2010

Malifaux a les Juguem!

Malifaux és un joc de miniatures que es juga amb una mitja de 5 miniatures per bàndol. És un joc amb una ambientació western-steampunk-horror victorià, tot junt. Tenim pistolers lluitant contra miners zombis, coristes vives enfrontant-se a coristes mortes, i a una raça de monstres que només volen tenir el seu mon per a ells...

Durant tot el dissabte, s'estaran fent demostracions d'aquest joc a càrrec de part del grup de betatesters del joc... Podràs veure part de la impressionant gama de miniatures de Wyrd, aprendre a jugar amb dues bandes totalment pintades i en un escenari acord a l'ocasió (festivitat de Halloween) i passar una bona estona...

Resumint, trobaràs:

- Dues bandes per poder jugar: Perdita Ortega i els seus germans contra Nicodemus l'enterrador i uns quants zombis...
- Una part de la ciutat de Malifaux, feta en poc temps gràcies als edificis retallables disponibles a la web.
- Part de la gama de Wyrd, incloent-hi miniatures de totes les faccions del joc.
- Còpia de les regles ràpides (en castellà) del joc.
- A més, podràs comprar allà mateix les miniatures si el joc et convenç!

Ens veiem dissabte!




Malifaux en las Juguem!

Malifaux es un juego de miniaturas al que se juega con una media de 5 minis por banda. El juego tiene una ambientación western-steampunk-horror victoriano, todo junto y bien mezclado. Tenemos pistoleros luchando contra mineros zombis, coristas vivas contra coristas muertas, y a toda una raza de monstruos que solo quieren volver a vivir solos en su mundo...

Durante el sábado, se harán una serie de partidas demostrativas del juego a cargo de parte del grupo de betatesters del juego... Podrás ver parte de la impresionante gama de miniaturas de Wyrd, aprender a jugar con dos bandas totalmente pintadas y en un escenario acorde a la ocasión (Halloween!) y pasarlo bien...

Resumiendo, el sábado encontrarás:

- Dos bandas para poder jugar: Perdita Ortega y sus hermanos contra el enterrador Nicodemus y sus zombis.
- Una parte de la ciudad de Malifaux, hecha en poco tiempo gracias a los edificios recortables disponibles en la web.
- Parte de la gama de Wyrd, incluyendo minis de todas las facciones del juego.
- Copia de las reglas rápidas (en castellano) del juego.
- Además, ¡podrás comprar allí mismo las miniaturas del juego si éste te gusta!

¡Nos vemos el sábado!

Com arribar

Us deixem un petit mapa amb diferents indicacions de com arribar a les Juguem!


Mostra Juguem! en un mapa més gran

Cómo llegar

Os dejamos un pequeño mapa con las indicaciones de cómo llegar a las Juguem!

Partides de rol

Durant els dos dies de les Juguem! hi hauran partides obertes de rol de diferents jocs: La crida de cthulhu, cataus, brujeria, zombie, hombre lobo...
Aquestes partides estaran llistades al taulell d'informació des de primera hora del matí, i s'aniran posant a mida que els màsters vagin arribant perquè la gent es pugui inscriure en elles.

Les partides s'iniciaran quan aquestes estiguin plenes i en els horaris que hagin posat els màsters, és per això que no les llistem a la web, ja que poden haver canvis d'última hora i preferim que la gent s'apunti directament a les jornades.




Partidas de rol

Durante los dos días de las Juguem! habrán partidas abiertas de rol de diferentes juegos: la llamda de cthulhu, cataus, brujeria, zombie, hombre lobo...
Éstas partidas estarán listadas en el tablón de información des de primera hora de la mañana y se irán poniendo a medida que lleguen los másters para que la gente pueda inscribirse en ellas.
Las partidas se iniciaran una vez estén llenas o en el horario que haya puesto el máster. Es por eso que no las listamos en la web, ya que puede haber cambios de última hora y preferimos que la gente se apunte directamente en las jornadas.

9 d’oct. 2010

Horari

Aquí us deixem l'horari de les activitats específiques, aquest horari és aproximat i pot ser que alguna activitat balli entre hores, per assegurar-vos de les hores exactes d'inici informeu-vos a les mateixes Juguem!

A part de les activitats que surten aquí, recordeu que hi ha les activitats comunes com són la ludoteca, les taules de wargames, els videojocs, etc. que estan sempre disponibles i a part, hi ha alguna activitat sorpresa més. ;)


Dissabte*

11:00 Inauguració i inici de les Juguem! 10
11:00 Partides lliures Nerf
11:00 Advanced Squad Leader (wargame de Normandia)
11:30 Barbarossa to Berlin (demostració wargame de la campanya de Rússia)
11:30 demostracions “Cataus” (joc de rol)
11:30 Desfilada Star Wars (pels carrers del centre vila)
11:30 Torneig “Castellers” (joc de taula)
12:00 Circuit Airsoft
13:00 Construcció de personatges de StarWars amb peces LEGO

16:00 Torneig “Dominion” joc de cartes
16:00 Partides lliures Nerf
16:30 Torneig Nerf “Red vs. Blue”
17:00 Ancients Comands & Colors (wargame)
17:00 Torneig Softcombat (Era del Caos)
18:00 Partida rol en viu “100 anys després”
18:00 Conferència presentació grup StarWars Barcelona
19:30 Projecció fanfilm: “Fan Boys”


Diumenge*

11:00 Obertura de portes
11:00 Bitlles catalanes
11:00 Demostracions i partides Football Flag
11:30 Pista Slot ambientació Star Wars
11:30 Joc lliure Nerf
11:30 Torneig “Epic Fail Tournament” jocs de taula ràpids per equips
11:30 Torneig Softcombat per parelles (Stronghold)
11:30 Fileds of Glory (wargame històric de l'antiguitat)
12:00 Construcció personatges StarWars amb peces LEGO
12:00 Torneig “Colonos de Catan” (joc de taula)

16:00 Torneig de “Clay-O-Rama” (combat amb ninots de plastilina)
16:00 Partides lliures Nerf
16:00 Torneig “Magic” estil Booster Draft
17:00 Wings of War IWW (wargame d'avions de la primera guerra mundial)

* Durant el dissabte i diumenge hi hauran activitats lliures a totes hores, que es podran consultar a informació, com són:
- Partides de rol
- Demostracions de jocs de taula
- Demostracions de wargames
- Demostracions d'airsoft.

Horario

Aquí os dejamos el horario de las actividades especificas, este horario es aproximado y puede que alguna actividad baile entre horas, para aseguraros de las horas exactas de inicio informaros en las mismas Juguem!

Aparte de las actividades que salen aquí, recordad que hay las actividades comunas como son la ludoteca, las mesas de wargames, los videjuegos, etc. Que están siempre disponibles, y a parte, hay alguna actividad sorpresa más. ;)


Sábado*

11:00 Inauguración y inicio de les Juguem! 10
11:00 Partidas libres Nerf
11:00 Advanced Squad Leader (wargame de Normandía)
11:30 Barbarossa to Berlin (demostración wargame de la campaña de Rusia)
11:30 demostraciones “Cataus” (juego de rol)
11:30 Desfilada Star Wars (por las calles den centro de Vilafranca)
11:30 Torneo “Castellers” (juego de mesa)
12:00 Circuito Airsoft
13:00 Construcción de personages de StarWars con piezas LEGO

16:00 Torneo “Dominion” (juego de cartas)
16:00 Partidas libres Nerf
16:30 Torneo Nerf “Red vs. Blue”
17:00 Ancients Comands & Colors (wargame)
17:00 Torneo Softcombat (Era del Caos)
18:00 Partida rol en vivo “100 años después” (título provisional)
18:00 Conferencia presentación grupo StarWars Barcelona
19:30 Proyección fanfilm: “Fan Boys”


Domingo*

11:00 Apertura de puertas
11:00 Bitlles catalanes (bolos tradicionales)
11:00 Demostraciones y partidas Football Flag
11:30 Pista Slot ambientación Star Wars
11:30 Juego libre Nerf
11:30 Torneo “Epic Fail Tournament” (juegos de mesa rápidos por equipos)
11:30 Torneo Softcombat por parejas (Stronghold)
11:30 Fileds of Glory (wargame histórico de la antigüedad)
12:00 Construcción personajes StarWars con piezas LEGO
12:00 Torneo “Colonos de Catan” (juegos de mesa)

16:00 Torneo de “Clay-O-Rama” (combate con muñecos de plastilina)
16:00 Partidas libres Nerf
16:00 Torneo “Magic” estilo Booster Draft
17:00 Wings of War IWW (wargame de aviones de la primera guerra mundial)


* Durante el sábado y domingo habrán actividades libres a todas horas, que se podran consultar en información, como son:
- Partidas de rol
- Demostraciones de juegos de mesa
- Demostraciones de wargames
- Demostraciones de airsoft.

7 d’oct. 2010

Vols canviar la historia?

Vine i acota't (no us espanteu pel nom) vindran a les Juguem! a ensenyar a jugar a uns quants wargames (jocs de guerra amb miniatures) històrics.

Durant dissabte i diumenge podreu jugar i recrear batalles històriques com:

· El desembarc de Normandia jugant a "Advanced Squad Leader", un joc de la segona guerra mundial de miniatures a nivell d'esquadres. Dissabte matí i tarda.
· Les guerres púniques amb el wargame senzill i ràpid anomenat "Anceints Commands & Colors". Dissabte tarda.
· Combats aeris amb miniatures d'avions ambientats a la primera guerra mundial amb "Wings of War". Diumenge tarda.
· Batalles històriques de l'antiguitat a través del joc "Fiels of Glory". Dissabte tarda i diumenge matí.

A part d'aquest jocs que estan dirigits a que la gent aprengui a jugar, ens faran una demostració de la campanya de Rússia de 1942, amb el joc "Barbarossa to Berlin" durant el dissabte.

Si vols descobrir com són els jocs històrics no t'ho pots perdre, a part, com que són molt bona gent no dubtaran a respondre qualsevol dubte que tinguis sobre els wargames històrics.





¿Quieres cambiar la historia?

Vine i acota't (que no os asuste el nombre) vendrán a las Juguem! a enseñar a jugar a unos cuantos wargames (juegos de guerra con miniaturas) históricos.

Durante sábado y domingo podréis jugar y recrear batallas históricas como:

· El desembarco de Normandía jugando a "Advanced Squad Leader", un juego de la segunda guerra mundial de miniaturas a nivel de escuadras. Sábado mañana y tarde.
· Las guerras púnicas con el wargames sencillo y rápido nombrado "Anceints Commands & Colors". Sábado tarde.
· Combates aéreos con miniaturas de aviones ambientados en la primera guerra mundial con "Wings of War". Domingo tarde.
· Batallas históricas de la antigüedad a través del juego "Fiels of Glory". Sábado tarde y domingo mañana.

A parte de estos juegos que están dirigidos a que la gente participe y aprenda a jugar, nos harán una demostración de la campaña de Rusia de 1942, con el juego "Barbarossa to Berlin" durante el sábado.

Si quieres descubrir como son los juegos históricos no te lo puedes perder, a parte, como son muy buena gente, no dudaran en responder cualquier duda que tengas sobre los wargames históricos.

Gran èxit de les Juguem! a l'aire lliure

Gracies a tots els que vau passar per la plaça de l'ajuntament el passat dissabte 2 d'octubre, la gran afluència de gent ens ha fet renovar les piles i afrontar amb més ganes les Juguem! d'aquest any.

Us deixem un recull de fotografies perquè veieu l'ambient aconseguit.

I si voleu veure'ns abans de les Juguem!, aquest dissabte al matí ens trobareu al mercat de Vilafranca amb una parada per informar a tothom que ho sol·liciti a partir de les 11.





Gran éxito de las Juguem! al aire libre

Gracias a todos los que pasasteis por la plaza del ayuntamiento el pasado sábado 2 de octubre, la gran afluencia de gente nos ha hecho renovar las pilas y afrontar con más ganas las Juguem! de este año.

Os dejamos una recopilación de fotografías para que veáis el ambiente conseguido.

Y si queréis vernos antes de las Juguem!, este sábado por la mañana nos encontrareis en le mercado de Vilafranca con una parada para informar a todos los que lo soliciten a partir de las 11.

2 d’oct. 2010

Que hi ha a les Juguem!

A cada entrada del blog anem explicant quines activitats concretes trobareu a les Juguem!, però a les jornades no hi ha nomes competicions i demostracions, durant totes les jornades hi ha una serie d'espais amb activitat constant oberta al públic.
Per si no hi heu estat mai i desconeixeu una mica el món dels jocs us deixem una explicació del que hi podeu trobar:

Les jornades estan dividides en 5 espais principals. Dins de cada espai, i durant tot el dia, hi haurà partides obertes a tot el públic, partides de demostració, competicions, etc. La idea és que la gent pugui anar passant d'una zona a l'altra i provar el màxim de possibilitats, però que al mateix temps, el que vulgui jugar només a una especialitat, pugui fer-ho gràcies a l'amplia varietat d'activitats.

Aquests 5 espais principals són:

Jocs de rol: jocs on s'ha d'interpretar un personatge amb una sèrie de característiques i habilitats concretes. És similar a interpretar un personatge d'una obra de teatre, però amb la diferència de poder fer les accions que un desitgi i no conèixer el desenllaç de la història abans de començar. Durant les jornades hi haurà masters (els directors que controlen les partides) disponibles per a totes aquelles persones que vulguin posar-se a la pell d'un personatge de mons èpics, ciència ficció i histories de terror, entre d'altres.

Wargames: són jocs de recreació de batalles, tant històriques com de ficció, que normalment es juguen amb miniatures per representar els exèrcits implicats. Les taules de joc solen tenir relleu i escenografia per representar boscos, muntanyes, cases, etc. Hi haurà taules disponibles per a que la gent jugui amb els seus exèrcits i jocs. També es faran partides de demostració per tot aquell que vulgui aprendre'n.

Jocs de taula/cartes: jocs de moltes temàtiques diferents, basats en pel·lícules, conquestes, jocs d'enginy, etc. No hi ha límit i cada cop són més els jocs d'aquestes categories. A les jornades tindrem disponibles jocs per provar i estem oberts a que la gent porti els seus propis jocs per jugar amb la resta de participants. També es realitzaran demostracions concretes i competicions.

Videojocs: videojocs multi-jugador local i alternatius. Posarem a disposició dels assistents videojocs interactius que van més enllà del controlador típic. L'objectiu és ensenyar un gran ventall de jocs que, principalment, estan dirigits a jugar en grup i amb controladors poc comuns, com són els jocs musicals (Guitar Hero, Dance Dance Revolution, Lips, etc.) i els jocs més interactius per la plataforma Wii, entre d'altres. A part tindrem una zona on jugadors de consoles portàtils puguin jugar amb connexió local entre ells.

Zona esportiva: Com iniciativa de l'any passat, vam realitzar tallers d'esports minoritats per equips (football flag, bitlles catalanes, etc.) gracies a la gran acollida que van tenir, aquest any els hi donem un àrea pròpia on es realitzaran el jocs més físics i esportius.
També hi haurà habilitada una pista per jugar a Nerf i un altre per a Airsoft, dos activitats amb molta acollida l'any passat.

A part d'aquests espais també hi haurà una zona amb estands on s'ubicaran les botigues, entitats i editorials col·laboradores per exposar els seus productes i donar-se a conèixer.





Que hay en las Juguem!

En cada entrada del blog vamos explicando que actividades concretas encontrareis en las Juguem!, pero en las jornadas no solo hay torneos y demostraciones, durante todas las jornadas hay una serie de espacios con actividad constante abierta al público.
Por si no habéis estado nunca y/o desconocéis un poco el mundo de los juegos, os dejamos una explicación de lo que podréis encontrar:

Las jornadas están divididas en 5 espacios principalmente. Dentro de cada espacio, y durante todo el día, habrá partidas abiertas a todo el público, partidas de demostración, competiciones, etc. El objetivo es que la gente pueda ir pasando de una zona a otra y probar el máximo de opciones, pero, que si desea quedarse solo en uno de los espacios, tenga el suficiente material diferente como para no aburrirse.

Estos 5 espacios son:

Juegos de mesa/cartas: juegos de muchas temáticas distintas, basados en películas, momentos históricos, oficios, fantasías, etc. No hay limite y cada vez son más los juegos de esta categoría. En las jornadas tendremos disponible una ludoteca con muchos juegos para probar, a parte, tendremos una zona con mesas libres para que la gente se traiga sus juegos. En este mismo espacio se realizarán demostraciones concretas y torneos.

Juegos de rol: juegos donde se tiene que interpretar un personaje con una serie de características y habilidades concretas. Es similar a interpretar un personaje de una obra de teatro, pero con la diferencia de poder tomar las decisiones que uno desee y no conocer el desenlace de la historia antes de empezar. Durante las jornadas habrá masters (son los que controlan las partidas) disponibles para todas aquellas personas, habituales o no, que quieran meterse en la piel de un personaje de mundos míticos, historias de terror o personajes de ciencia ficción, entre otros.

Wargames: son juegos de recreación de batallas, tanto históricas como de ficción, que normalmente se juegan con miniaturas para representar a los ejércitos implicados. Las mesas de juego suelen tener relieve y escenografía para representar bosques, colinas, etc. Habrá mesas libres disponibles para que la gente juegue con sus ejércitos y juegos. A parte, se harán partidas de demostración para todo aquel que quiera aprender.

Videojuegos: videojuegos multi-jugador local y alternativos. Pondremos a disposición de los asistentes video-juegos interactivos que van más allá del controlador típico. El objetivo es enseñar un gran abanico de juegos que, principalmente, están dirigidos a jugar en grupo y con controladores poco comunes, como son los juegos musicales (Guitar Hero, Dance Dance Revolution, Lips, etc.) y los juegos más interactivos para plataformas como Wii, entre otras.

Zona deportiva: Como iniciativa del año anterior, realizamos demostraciones de juegos deportivos minoristas (football flag y bolos catalanes) gracias a la gran acogida este año les damos una zona propia donde se realizarán este tipo de actividades más físicas. También habrá habilitada un pista para jugar a Nerf y otra para Airsoft, dos actividades muy bien acogidas el año pasado.

A parte de los 5 espacios principales tendremos una zona donde habrá habilitados stands para tiendas, asociaciones y editoriales colaboradoras.

1 d’oct. 2010

I Epic Fail Tournament

T'agraden els jocs ràpids i "caxondus"? vols gaudir d'unes hores sense parar de riure? Creus que estas preparat per competir al més alt nivells dels jocs més "èpics" de l'actualitat?

Doncs a les Juguem! arriba el "I Epic Fail Tournament" per equips. I que és això amb aquest nom tant estrany? Doncs es tracte d'un torneig per equips de tres on jugaràs al màxim número de jocs de taula en el menor temps.

Fes equip amb dues persones més i participa en aquest esbojarrat torneig a jocs "fillers" com els Time's Up, Ritmo y Bola, Aargh!Tect, i unes quantes sorpreses més.

Sereu capaços de guanyar a tots el jocs i proclamar-vos campions absoluts del primer "Epic Fail Tournament"? I bé, si més no, encara que no guanyeu us assegurem que no podreu deixar de riure durant una bona estona.

El torneig es durà a terme el diumenge 17 durant el matí i estarà organitzat per Daruma Juegos.





I Epic Fail Tournament

¿Te gustan los juegos rápidos y "cachondos"? ¿Quieres disfrutar de una horas sin parar de reír? ¿Crees que estás preparado para competir al más alto nivel de los juegos "épicos" de la actualidad?

Pues a las Juguem! llega el "I Epic Fail Tournament" por equipos. ¿Y que es esto con un nombre tan extraño? Pues se trata de un torneo por equipos de tres donde jugarás al máximo número de juegos en el menor tiempo posible.

Haz equipo con dos personas más y participa en este alocado torneo de juegos "filler" como el Time's Up, Ritmo y Bola, Aargh!Tect, y algunas sorpresas más.

¿Seréis capaces de ganar a todos los juegos y proclamaros campeones absolutos del primer "Epic Fail Tournament"? Y bien, si más no, aunque no ganéis os aseguramos que no podréis dejar de reír durante un buen rato.

El torneo se realizará el domingo 17 por la mañana y estará organizado por Daruma Juegos.