Sobre idioma

Aquest blog és bilingüe, totes les entrades estan publicades en català i castellà.

Este blog es bilingüe, todas las entradas están publicadas en catalán y castellano.

12 d’oct. 2010

Partides de rol

Durant els dos dies de les Juguem! hi hauran partides obertes de rol de diferents jocs: La crida de cthulhu, cataus, brujeria, zombie, hombre lobo...
Aquestes partides estaran llistades al taulell d'informació des de primera hora del matí, i s'aniran posant a mida que els màsters vagin arribant perquè la gent es pugui inscriure en elles.

Les partides s'iniciaran quan aquestes estiguin plenes i en els horaris que hagin posat els màsters, és per això que no les llistem a la web, ja que poden haver canvis d'última hora i preferim que la gent s'apunti directament a les jornades.




Partidas de rol

Durante los dos días de las Juguem! habrán partidas abiertas de rol de diferentes juegos: la llamda de cthulhu, cataus, brujeria, zombie, hombre lobo...
Éstas partidas estarán listadas en el tablón de información des de primera hora de la mañana y se irán poniendo a medida que lleguen los másters para que la gente pueda inscribirse en ellas.
Las partidas se iniciaran una vez estén llenas o en el horario que haya puesto el máster. Es por eso que no las listamos en la web, ya que puede haber cambios de última hora y preferimos que la gente se apunte directamente en las jornadas.