Sobre idioma

Aquest blog és bilingüe, totes les entrades estan publicades en català i castellà.

Este blog es bilingüe, todas las entradas están publicadas en catalán y castellano.

1 d’oct. 2010

I Epic Fail Tournament

T'agraden els jocs ràpids i "caxondus"? vols gaudir d'unes hores sense parar de riure? Creus que estas preparat per competir al més alt nivells dels jocs més "èpics" de l'actualitat?

Doncs a les Juguem! arriba el "I Epic Fail Tournament" per equips. I que és això amb aquest nom tant estrany? Doncs es tracte d'un torneig per equips de tres on jugaràs al màxim número de jocs de taula en el menor temps.

Fes equip amb dues persones més i participa en aquest esbojarrat torneig a jocs "fillers" com els Time's Up, Ritmo y Bola, Aargh!Tect, i unes quantes sorpreses més.

Sereu capaços de guanyar a tots el jocs i proclamar-vos campions absoluts del primer "Epic Fail Tournament"? I bé, si més no, encara que no guanyeu us assegurem que no podreu deixar de riure durant una bona estona.

El torneig es durà a terme el diumenge 17 durant el matí i estarà organitzat per Daruma Juegos.





I Epic Fail Tournament

¿Te gustan los juegos rápidos y "cachondos"? ¿Quieres disfrutar de una horas sin parar de reír? ¿Crees que estás preparado para competir al más alto nivel de los juegos "épicos" de la actualidad?

Pues a las Juguem! llega el "I Epic Fail Tournament" por equipos. ¿Y que es esto con un nombre tan extraño? Pues se trata de un torneo por equipos de tres donde jugarás al máximo número de juegos en el menor tiempo posible.

Haz equipo con dos personas más y participa en este alocado torneo de juegos "filler" como el Time's Up, Ritmo y Bola, Aargh!Tect, y algunas sorpresas más.

¿Seréis capaces de ganar a todos los juegos y proclamaros campeones absolutos del primer "Epic Fail Tournament"? Y bien, si más no, aunque no ganéis os aseguramos que no podréis dejar de reír durante un buen rato.

El torneo se realizará el domingo 17 por la mañana y estará organizado por Daruma Juegos.