Sobre idioma

Aquest blog és bilingüe, totes les entrades estan publicades en català i castellà.

Este blog es bilingüe, todas las entradas están publicadas en catalán y castellano.

23 de set. 2010

Soft combat 2x1

Que és el softcombat? Si no ho saps t'estas perdent una de les activitats amb més descarrega d'adrenalina de les Juguem!.

Softcombat és el nom que rep els combat amb rèpliques d'armes cos a cos d'espuma, així doncs, podem trobar des de un samurai amb la seva katana fins a un centurió romà amb el seu gladius, passant per armes llargues com llances, destrals, escuts, i un etcètera de rèpliques inacabables.

Doncs bé, a les Juguem! podràs iniciar-te al món del Softcombat a partir de demostracions i partides obertes, i si tens el valor suficient t'atreviràs a competir en els torneig que hi ha previstos.

Torneig obert Era del Caos
el nostres col·laborars de la Era del Caos ens proposen un torneig obert a tots els públics de combats individuals el dissabte a la tarda.

Torneig per parelles Stronghold
Si no tens el valor de participar sol no et preocupis, la gent de Stronghold proposa un torneig de softcombat per parelles, on la teva parella i tu us podreu anar intercanviant per tenir el màxim de possibilitats estratègiques i fer-vos amb la victòria conjunta. Aquest torneig es realitzarà el diumenge pel matí.

T'animes? o ets un covard?





Softcombat 2x1

Que es el softcombat? Si no lo sabes te estas perdiendo una de las actividades con más descarga de adrenalina de las Juguem!.

Softcombat es el nombre que recibe los combates con réplicas de armas cuerpo a cuerpo de espuma, así pues, podemos encontrar desde un samurai con su katana hasta un centurión romano con su gladius, pasando por armas largas como lanzas, hachas, escudos y un etcétera de replicas inacabables.

Pues bien, en las Juguem! podrás iniciarte en el mundo del Softcombat a través de demostraciones y partidas abiertas, y si tienes el valor suficiente, te atreverás a competir en los torneos que hay previsto.

Torneo abierto Era del Caos
nuestros colaboradores de la Era del Caos nos proponen un torneo abierto a todos los públicos de combates individuales el sábado por la tarde.

Torneo por parejas Stronghold
Si no tienes el valor de participar solo no te preocupes, nuestros amigos de Stronghold proponen un torneo de softcombat por parejas, donde tu pareja y tu os podréis ir intercambiando para tener el máximo de posibilidades estratégicas y haceros con la victoria conjunta. Este torneo se realizará el domingo por la mañana.

¿Te animas? ¿o eres un cobarde?