Sobre idioma

Aquest blog és bilingüe, totes les entrades estan publicades en català i castellà.

Este blog es bilingüe, todas las entradas están publicadas en catalán y castellano.

22 de set. 2010

Nerf i Red vs. Blue

Després de l'èxit aclaparador a les passades Juguem!09, les Nerf tornen a les Juguem! per consolidar-se com una de les activitats més ràpides, dinàmiques i atractives per a totes les edats.

Les Nerf són unes rèpliques de pistoles que disparen dards d'espuma inofensius, a partir d'aquí s'han aplicat regles i circuit de airsoft i paintball per fer-ho més actiu i atractiu per al públic en general.

Tant si ja les coneixes com si és la primer vegada que en sents a parlar no dubtis de provar les Nerf, a més, a les Juguem! tindrem una pista d'obstacles que normalment no pots trobar enlloc més.

Durant tot el cap de setmana de les Juguem! hi haurà una pista polivalent on poder jugar en equips, i si no ens tens prou amb això, tenim un torneig per als més exigents:

Red vs. Blue
Dissabte per la tarda els companys de l'associació ALC Stronghold realitzaran un torneig per equips de 3 jugadors de Nerf.

Atreveix-te a participar amb els teus amics en diferents escenaris com capturar la bandera, protegir al VIP, plantar bomba, etc.

Quin equip serà el guanyador i rebrà un premi nomes apte per als més atrevits?





Nerf y Red vs. Blue

Después del éxito abrumador en las pasadas Juguem!09, las Nerf vuelven a las Juguem! para consolidarse como una de las actividades más rápidas, dinámicas y atractivas para todas las edades.

Las Nerf son unas réplicas de pistolas que disparan dardos de espuma inofensivos, a partir de aquí se han adaptado reglas y circuitos de airsoft y paintball para hacerlo más activo y atractivo para el público en general.

Tanto si ya las conoces, como si es la primera vez que oyes a hablar de ellas, no dudes en probar las Nerf, además, en las Juguem! tendremos una pista de obstáculos que normalmente no puedes encontrar en ningún sitio.

Durante todo el fin de semana de las Juguem! habrá una pista polivalente donde poder jugar en equipos, y si no tienes suficiente con ello, tenemos un torneo para los más exigentes:

Red vs. Blue
El sábado por la tarde los compañeros de la asociación ALC Stronghold realizarán un torneo por equipos de 3 jugadores con Nerf.

Atrévete a participar con tus amigos en distintos escenarios como capturar la bandera, proteger al VIP, plantar bomba, etc.

¿Que equipo será el ganador y recibirá un premio solo apto para los más atrevidos?