Sobre idioma

Aquest blog és bilingüe, totes les entrades estan publicades en català i castellà.

Este blog es bilingüe, todas las entradas están publicadas en catalán y castellano.

22 de set. 2010

Maqui edicions i Cataus

Maqui Edicions és un projecte personal d’en Quim Ball-llosera i d'en Mateu Pastoret, dos bojos amb la intenció de publicar jocs de rol.

Treballen tan en jocs propis com en traduccions. Volen aportar un altre punt de vista als jocs, des de la independència.

Durant el dissabte de les Juguem! realitzaran demostracions i partides del seu últim joc: Cataus.

Cataus és "Un joc de la vella escola amb un toc de la nova". Traduït i editat per Maqui Edicions, es tracta de la traducció del conegut "Donjon", el joc de rol de Clinton R. Nixon sota llicència Creative Commons.

Malgrat Cataus està pensat bàsicament per recrear aquelles famoses partides de la Caixa Vermella de Dalmau, el sistema és prou versàtil com per adaptar-lo a qualsevol ambientació. Per demostrar-ho, la partida estarà ambientada en un món qualsevol de ciència ficció on els personatges hauran d'explorar un nau espacial curulla de perills.

La partida es realitzarà amb personatges pre-generats (fins a un màxim de 6 participants per partida).

T'atreveixes a entrar-hi?





Maqui edicions y Cataus

Maqui Edicions es un proyecto personal de Quim Ball-llosera y de Mateu Pastoret, dos locos con la intención de publicar juegos de rol.

Trabajan tanto en juegos propios como en traducciones. Quieren aportar otro punto de vista a los juegos, desde la independencia.

Durante el sábado de las Juguem!, realizarán demostraciones y partidas de su último juego: Cataus.

Cataus es "Un juego de la vieja escuela con toques de la nueva". Traducido y editado por Maqui Edicions, se trata de la traducción del conocido "Donjon", el juego de rol de Clinton R. Nixon bajo licencia Creative Commons.

A pesar de que Cataus está pensado básicamente para recrear esas famosas partidas de la Caja Roja, el sistema es lo suficientemente versátil como para adaptarlo a cualquier ambientación. Para demostrarlo, la partida estará ambientada en un mundo cualquiera de ciencia ficción donde los personajes tendrán que explorar una nave espacial rebosante de peligros.

La partida se realizará con personajes pre-generados (hasta un máximo de 6 participantes por partida).

Te atreves a entrar?